vrijdag 23 juli 2010

ZOMERPAUZE




Ik wil jullie bedanken voor alle leuke reacties om mijn blog en voor het mogen volgen van al jullie mooie foto's, tips en verhalen. Leuk om dagelijks je post in te zien en te genieten van die mooie dingen.
Nu neem ik zomerpauze. Er komen veel gasten en familie en dat vergt aandacht. Er staan ook veel tentoonstellingen en feesten op het programma. We hebben al een jaarlijks terugkerende kunstmanifestatie bezocht in Fondremand. Een geweldige sfeer.

Dit is Elske. Zij is een heel goede vriendin van mij. En woont een gedeelte van het jaar hier in de buurt. Ze maakt prachtige viltcreaties en heeft in Nederland naamsbekendheid. Ik ben heel trots op haar want zij stond voor het eerst op de kunstmarkt in Fondremand en werd overladen met complimenten. 
 
Natuurlijk kon je ook heerlijke dingen kopen. Schitterend hoe de bakker hier zijn brood presenteert en de kleuren van de kruiden nodigen uit tot het maken van heerlijke gerechten.
Bij kunst hoort ook muziek. Deze vader heeft voor zijn zoontje een klein orgeltje gebouwd. Ze genoten er allebei zichtbaar van en het gaf ook nog een mooi geluid. De foto hieronder laat zien dat je ook bij 36 graden niet uit het pak gaat.

                        Ik wens jullie een heerlijke vakantie en een prachtige nazomer.

21 opmerkingen:

  1. Tot gauw......geniet van alles !! en een heerlijke zomer....!!liefs Ria......

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een fijne lange zomer met je vrienden en familie, horen de verhalen straks.....

    groetjes Pauline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Lilian,

    Ik wens jou ook een prachtige zomer toe. Geniet van al het mooie dat op je pad komt.

    We zien elkaar weer terug in de herfst!!!

    groetjes van Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leve de zomer!!!
    Geniet en tot gauw.
    Fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geniet er maar van, maar wel terug komen hoor ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geniet van die heerlijke tijd en ik ben benieuwd naar alle dingen waar je ons vast na de vakantie van laat genieten.

    groetjes Jose

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Fijne zomer!
    Ik wens je een heerlijke tijd. :D

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een heerlijke zwoele zomer gewenst !
    Veel plezier met wat er allemaal op jouw programma staat !
    Lieve groet ♥RINI♥

    BeantwoordenVerwijderen
  9. als je me zoekt..
    ik heb een andere blognaam..
    groet Cobi

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik wens je een hele fijne zomervakantie! Geniet van alles wat er op je pad komt de komende tijd!
    Lieve groet, Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Geniet van de zomer en laat het weer een beetje mee werken ;-) Tot later....

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooi logje, geniet van alles wat Frankrijk te bieden heeft, ik zie je gauw.

    Liefs
    Hermine

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Geniet maar lekker van al het bezoek, van de aandacht voor elkaar en van mooie gesprekken. Voor je het weet zal het weer voorbij zijn.

    Liefs, Haagje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heerlijk om op terug te kijken, Lilian. Prachtige bloemen, prachtige kleuren.
    Succes met alles, opeens lijkt de zomer zo snel voorbij te gaan.
    Veel groeten,
    Jacoba

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wens jullie een heel goed en vooral gezond 2011!
    Lieve groet, Marja

    BeantwoordenVerwijderen